Pages

zaterdag 17 juli 2010

Review: Sans Soucis Thermal Mascara



Ik ben al een tijdje deze mascara aan het gebruiken, om de mascara goed te kunnen reviewen. Ik ben zelf niet zo van de mascara's reviewen, het verschil in wimpers is zo groot. Maar deze keer wilde ik wel graag een review schrijven over deze mascara van Sans Soucis. Ik had nog geen ervaring met dit merk, maar was toch wel heel erg benieuwd.



Sans Soucis is een merk dat uit Duitsland komt, en bestaat al meer dan 70 jaar. Het is een beetje vergelijkbaar met Marbert, Lancome etc. Het is best chique, en soms prijzig, licht eraan wat je koopt.

Deze mascara is de Thermal Mascara Waterproof in 02 Brown. Ten eerste gebruik ik bijna nooit bruine mascara, eigenlijk nooit. Omdat ik al zelf van mijzelf zwarte wimpers heb, is het een beetje nutteloos om bruine mascara te gaan gebruiken. Zo ziet het kwastje eruit, best goed eigenlijk. Aparte vorm.



Wat mij wel opvalt, is dat de mascara nog al dik en klonterig is. Waardoor je het echt lastig aanbrengt. Zoals je kunt zien zit er ook veel product aan het borsteltje, waardoor je ook meteen te veel kunt aanbrengen. En ze noemen deze mascara waterproof? Check this.



Dit is het resultaat na een douche beurt. Niet echt waterproof toch? Erg jammer, want de mascara deed wel goed ze werk, totdat je het water in gaat.De mascara kost 19,10 en dat vind ik m het helaas niet waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...