Pages

zondag 11 juli 2010

Review: Marbert Dagcrème

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag een review over de Marbert dagcreme. Marbert is een Duits merk wat ontstond in 1936, en opende zijn eerste winkel in Düsseldorf. Meer dan 70 jaar lang heeft Marbert mooie en luxe producten uitgebracht, en doet dit nog steeds.



Ik heb de Daily Care dagcrème, deze is speciaal bedoeld voor de droge huid. Nou heb ik geen droge huid, maar ook geen vette huid. Zit er een beetje tussen in. In het potje zit 30ML, waar je best wel lang mee zult doen. Het is een vrij dunne, lichte crème, je hebt dus ook niet veel nodig. De crème is roze, en ruikt (wonderbaarlijk) naar Chanel nummer 5 parfum. Heel typisch, maar ik vind het er echt naar ruiken.




De crème maakt mijn huid heerlijk zacht, en trekt snel in. Wat ik had verwacht, is dat de crème mijn huid misschien wel vettig kon maken ook omdat het zo warm is buiten. Maar nee, de crème maakt mijn huid niet droog, maar ook niet vettig. Gewoon goed dus.
Het enige nadeel aan dit product is de prijs, de crème kost rond de 20 euro en dit geef je niet ineens uit. Voor goede verzorgingsproducten heb ik wel wat meer geld over en dat is onder andere ook bij deze crème.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...