Pages

zaterdag 10 juli 2010

Welkom

Image and video hosting by TinyPic

Welkom op mijn 'nieuwe' site! Eigenlijk is er niet veel veranderd voor jullie, maar voor mij wel!
Ik heb namelijk een nieuwe 'host', oftewel ik ben overgestapt naar Blogger. Ik hoorde al veel mensen over Blogger, en hoe fijn het was om mee te werken. Je kan er namelijk veel meer mee dan met web-log. En zeker voor deze vakantie dagen is het geweldig, want dan kan je artikelen inplannen.

Tevens is het vandaag mijn verjaardag! Ik ben vandaag 14 jaar geworden. En voor mijn verjaardag+overgang heb ik een Ipod Touch gekregen, waar ik superblij mee ben. En ik heb ook al mijn verjaardag gevierd met vriendinnen, wat super gezellig was.

Als het goed is kan je mijn site nu ook gewoon weer bezoeken via .tk dus er is niet veel veranderd! Alleen dat al mijn artikels weg zijn is een beetje balen, maar ach! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...