Pages

zaterdag 14 augustus 2010

Blush/Highlighter/Bronzer Stash


Vandaag laat ik jullie mij bronzer/blush/highlighter stash zien. Eigenlijk alles wat je op je wangen smeert.


Hierboven zie je mijn highlighters.

The Body Shop bronzer in de kleur Golden Bronze
Dit is eigenlijk een bronzer, maar iets te glitterig om echt als een bronzer te gebruiken. Dus ik gebruik 'm als highlighter in de zomer als ik bruiner ben.

MAC Mineralize Skinfinish in Porcelain Pink
Dit is mijn all-time highlighter, deze gebruik ik elke dag met liefde. Een mooie roze highlighter met een gouden glans, gewoon perfect!

MAC Hello Kitty Beauty Powder in Tahitian Sand
Dit is niet echt een highlighter, maar ook geen blusher. Eigenlijk een soort finish-powder, en hier gebruik ik de poeder ook voor. De beauty powder geeft mijn gezicht een gezonde, niet opvallende glans.

Clarins Cotton Flower Face Palette
Een prachtige poeder, helaas wel een over-spray. Dus na een tijdje is er alleen een huidkleurige poeder over met een klein beetje glans.



Catrice Multi-Colour Rouge in Riviera Rose
Een mooie betaalbare blusher. Geeft een roze-peachy gloed aan je wangen.

MAC Well Dressed
Dit is gewoon de perfecte nude roze blusher. Niet opvallend, en je kan de kleur opbouwen tot een felle barbie roze blusher. Als je van MAC een blusher wilt (misschien wel je eerste (mac) blusher) haal deze dan, want deze past meestal bij elke gezicht kleur.

Benefit Powder Pop Palette
Dit is eigenlijk een palette, maar zette 'm toch bij de blushers aangezien er ook een blusher in zit in Dandelion. Een roze blush met een warme ondertoon, in tegen stelling tot de well dressed die een blauwe ondertoon heeft.
Erg fijn palette voor op reis.




Smashbox Multitple in Tint
Dit is een perfecte dupe voor de NARS Orgasm multiple. Dit kan je dus gebruiken voor op je lippen en je wangen, erg handig voor onderweg.

Ellis Faas Blush
Dit is een cream blusher in een soort van 'tube', handig voor de zomer en geeft een roze glow aan je wangen

Essence Go Snow blusher
Dit is een cream to powder blush, en werkt heel fijn met een buffer brush. Een van mijn favorieten blushers voor de zomer.

MAC Marine Life poeder
Ze zeggen dat het een highlighter is, maar daar is die veel te 'gekleurd' voor. Dit is mijn blusher voor de zomer, erg mooi als je 'm aanbrengt met een stippling kwast zoals de MAC #187


GOSH Bronze Pearls in Glow
Dit is ook een favoriet product van mij in de zomer. Dit breng ik op mijn wangen aan om een mooie glow te geven, en mijn bruine kleurtje te accentueren. Ik gebruik het gewoon onder mijn blusher wat prima werkt.

Pupa Luminys Bronzer
Deze bronzer is gebakken, en werkt dus heel fijn. Een hele zachte, fijne, naturelle bronzer. En geeft een mooie bronzed look.

Sephora Bronzer SPF 15 in Archipel Intense
Dit is ook een van de mooiste producten die ik heb, het patroontje is namelijk geruit met roze/bruine/lichtbruine kleuren. Erg mooi.

En dit waren mijn blushers bronzers en highlighters. Het ene product gebruik ik wat meer dan het andere, en ik wissel de blushers elke dag af.
Wat is jullie favorieten blush/bronzer/highlighter??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...