Pages

woensdag 4 augustus 2010

Lipproducten opbergen


Ik wil altijd dat mijn lipsticks,gloss etc voor het grijpen ligt. Dus als ik wegga dat ik snel een lippenstift mee kan nemen. Toen mijn lipproducten in mijn laadje zaten wilde ik toch een andere oplossing vinden. En die heb ik gevonden!



Ik had laatst een leuk filmpje gezien van EnkoreMakeup, hoe je je lippenstiften kunt opbergen. Toen kwam ik op het idee om er zelf een creatie van te maken.
De accessoires
-Doosje van wattenstaafjes
-Kaftpapier Kruidvat
- Lint Action
- Hangertje ??

En toen ben ik gaan knippen en plakken en dit kwam eruit! De houders waar de lipsticks/lipgloss in staan is echt foeilelijk van karton, maar het gaat om de buitenkant right?


Ik heb nu ook al andere groottes gemaakt voor al mijn lipproducten. Je kan ze versieren hoe jij het wilt! Your own personalized lipproduct holder! Check het filmpje op youtube maar, dan moet je ''lipstick holder enkoremakeup'' intypen.
En wat vinden jullie ervan??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...