Pages

woensdag 25 augustus 2010

Review: Biocura Mascara


Vandaag geen review van Benefit of Pupa. Nee, vandaag gaan we weer de good-old-times in met een lekkere goedkope mascara van (jaja) Biocura. 2,79 euro bij de Aldi! En wat vind ik er van?
Het was eigenlijk toeval dat we hem kochten. Ik zag 'm liggen bij de Aldi, en vond het er wel goed uitzien. Er zat een mooi kartonnen doosje omheen, en het zag er gewoon goed uit. Voor 2,79 kon ik 'm niet laten liggen. En was toch wel benieuwd wat voor borsteltje er aan zat.



Het borsteltje ziet er echt niet verkeerd uit. Gewoon een normaal borsteltje. Doet mij een beetje denken aan de Great lash mascara van Maybelline. Maar wat doet de mascara?

Dit is het resultaat! Unbelievable he?? Mijn wimpers zijn lang, vol en er zit een perfecte krul in! Het goede aan deze mascara is ook dat de krul van je wimperkruller er de hele dag in blijft zitten! De mascara is niet waterproof, maar vervaagd niet en vlekt ook niet. Ik heb er meteen nog 2 bij gehaald. Echt een super mascara.

Dus als je een Alid in de buurt hebt, ren er naar toe en haal de Volume Mascara!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...