Pages

dinsdag 24 augustus 2010

Review: Planter's Reparing Cream


Ik heb echt een super product ontdekt. Ik heb dit niet zo snel, dat ik razend enthousiast over iets ben, maar met dit product is alles overtroffen.

Als eerst iets over het merk. Planter's is een natuurlijk merk die zich geheel focust op de kwaliteit van producten, en de natuurlijke ingrediënten.één van deze ingedrienten is Aloe Vera. Deze plant speelt een grote rol in veel producten van Planter's. Alle producten zijn gemaakt in Italie, en zijn al een ware hit in Duitsland en Frankrijk.
Planter's heeft verschillende lijnen: Eco Bio Lijn, Aloë Vera lijn, Hyaloronic Acid lijn, de Sun Care lijn en de Aloë Vera Hair lijn. Het product wat ik vandaag ga reviewen komt ui de Aloe Vera Corpo lijn,

Deze lijn staat helemaal in het teken van het lichaam. De concentratie van plantenextracten biedt een maximale bescherming en verzorging tegen invloeden van buitenaf en is uitermate geschikt om je huid optimaal te hydrateren, en te voeden op natuurlijke wijze.


De Crema Reparatrice is een crème die geschikt is voor meerdere lichaamsdelen. Deze multifunctionele crème is geschikt voor je gezicht, handen en lichaam. Deze crème bevat nauwelijks ingrediënten, het enige wat erin zit is:
Shea Butter
Rijst Olie
Zoete Amandel Olie
Lijnzaad
Aloë Vera



Deze crème is totaal niet vettig en laat geen viezige glimmend laagje achter. De crème herstelt,voedt,verzacht en verzorgt de huid optimaal. Als dagcrème is de crème heerlijk, als nachtcrème is de crème heerlijk. Als bodylotion is de crème heerlijk. En als handcrème is de crème heerlijk. De crème (hoevaak kan je crème typen) trekt snel in en laat een zacht laagje achter. Mijn huid knapt er zeker van op.

Deze crème bevat Aloë Vera, waar sommige mensen heel allergisch op kunnen reageren. Ik heb dat hier niet, terwijl ik het wel heb bij de Aboe lijn van The Body Shop. Daar moet je wel mee uitkijken.

De tube bevat 150 ML en kost 17,95 wat totaal niet duur is voor een crème die je en op je handen en op je lichaam en op je gezicht kunt gebruiken. Je bent dus 5,98 kwijt voor alle 3 de crèmes in 1.
Het is zeker een aanrader, en ik raad je ook aan om de andere lijnen te checken. Deze crème is verkrijgbaar op Soap Treatment Store. En als introductie actie maak je bij aankoop kans op een Tulp fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...