Pages

woensdag 8 september 2010

Nagelwielen



Vaak krijg ik nog de vraag via e-mail, Youtube of via een comment, waar ik die leuke wieltjes met nagels eraan vandaan heb, en wat het nou precies inhoudt. 

Deze schijfjes met nepnagels eraan worden ook wel 'nagelwielen of nailwheels' genoemd. Ze hangen meestal ook in de winkel, en hier zie je hoe de nagellak kleur er op een nagel uitziet. Dit is vooral voor in de winkel handig, maar ook voor thuis! 

Als je verschillende nagellak kleuren hebt, kan je deze op een nagel lakken (ook wel 'swatchen' genoemd) en dan zie je hoe de nagellak erop een nagel uit ziet. Als je dan bijna twee dezelfde kleuren hebt ( ook wel 'dupes' genoemd) kan je de kleuren meteen naast elkaar zien, zonder dat je je eigen nagels opnieuw hoeft te lakken.

Zoals je bij mij ziet, heb ik ze op kleur gedaan. Een nagelwiel met de donkere kleuren en de neutrale kleuren, en de ander met felle kleuren. Hartstikke handig voor mijn blog, maar ook gewoon om naar te kijken! Heerlijk om al die kleuren op een rij te zien. 
Aan twee nagelwielen heb ik op dit moment niet genoeg, dus heb via Ebay nieuwe besteld. Je kan ze erg goedkoop krijgen. hier een verkoper die er 10 verkoopt voor 2,39 met gratis verzenden!

Heb jij zelf nagelwielen? En vind je het handig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...