Pages

vrijdag 24 september 2010

Review: Catrice Tickeld Pink



Toen ik laatst naar het Kruidvat ging was ik erg benieuwd naar de nieuwe LE"s van Catrice en Essence.
Catrice is deze maand uitgekomen met een nieuwe LE genaamd: Expect the Unexpected. Geweldige naam en de kleuren uit de collectie zijn erg herfst achtig. De verpakking nogal retro en 80-ish. Ik was erg benieuwd naar deze roze lipstick en hierbij een kleine review.




Deze lipstick is echt opvallend roze, en toen ik de kleur zag schrok ik nogal. Het is een fel fel fel roze kleur met een blauwe ondertoon, en blauw/roze glitters.


En check hoe erg de kleur meevalt! Het is een prachtige glossy lipstick. Het geeft een soort lipgloss glans, maar dan zonder dat lipgloss gevoel. De lipstick ruikt erg lekker, en voelt ook heel fijn. 
Ik kon de kleur op mijn lippen niet goed fotograferen door het slechte weer (dus slechte belichting), maar het de lipstick geeft een mooie roze glans aan je lippen.

Deze lipstick is echt heel fijn, en is ook al in een aantal Kruidvat's/Trekpleisters in mijn omgeving uitverkocht. 
Dus als je 'm nog wilt hebben ga dan snel want op=op. De lipstick kost 3,49 E en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vinden jullie van de kleur?

*Psssst* binnenkort ook een aantal reviews over de nieuwe producten van het uitgebreide assortiment van Essence!*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...