Pages

zondag 10 oktober 2010

Essence Pure Skin Matte Compact Powder



Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe goede producten te ontdekken, en er voor zorgen dat eigenlijk iedereen het wel kan kopen. Iedereen heeft wel een Kruidvat of Trekpleister in de buurt, dus als ik budget ga probeer ik ook producten te kopen die daar te koop zijn.
Deze poeder heb ik vroeger ook al eens gehad, maar Essence heeft de kleuren-range uitgebreid en ik heb 'm dus weer!




Deze poeder is van de Pure Skin lijn van Essence. Essence heeft een verzorging lijn met allemaal gezichts producten, face-washes, dag crème etc. Deze lijn is best fijn, want heb wel eens een face-wash gehad en die werkt echt fijn. Erg leuk om dat deel van essence ook eens te bekijken.

De poeder is een mattifying poeder, dat betekent dat de poeder je gezicht  glansloos maakt. De poeder verdoezeld mee-eters en puistjes en zorgt voor een naturel egaal effect. De poeder die ik heb is in nummer 3 Nude en dus de nieuwe kleur.



Ik wilde graag een poeder die ongeveer de kwaliteit had van mijn Clinique Perfectly Real Compact Powder, aangezien dat mijn dagelijks foundation is en echt geweldig is. Ik wilde een poeder die ik in mijn tas kon gooien, niet op hoefde te letten. Maar als ik de poeder nodig heb dat ik een goede dekkende matterende poeder heb. En dat doet deze poeder. De poeder heeft nogal een roze ondertoon, maar dat is geen probleem. Het dekt goed, en ik heb nog wel het gevoel dat mijn gezicht 'lucht' krijgt. Het effect houd ongeveer 4 uur dus niet lang, maar om door de dag even bij te werken is prima.

Helemaal tevreden over deze poeder, en dat voor een Essence product. Check zeker eens het Pure Skin schap. Deze poeder kost ongeveer 3,00 ( ik weet de exacte prijs niet) en is te koop bij de grotere Kruidvat filialen.

Hebben jullie iets van de Pure Skin lijn? En ben je daar tevreden over?




Pssssssssssssssst binnenkort houd ik een winactie van Essence met een hele leuke goodiebag op Twitter! Dus follow me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...