Pages

dinsdag 12 oktober 2010

Nivea Express Hand Lotion



De herfst is al in volle gang ookal schijnt de zon nu nog lekker. Ik merk in ieder geval dat de temperaturen sterk dalen, en dat ik mijn laarzen en truien weer uit de kast moet trekken. 
De herfst en de winter is ook weer de tijd voor lekkere spulletjes en goedjes voor je lichaam en handen. Mijn lichaam is in de herfst/winter extreem droog en wil het zo goed mogelijk soepel houden. Deze handcreme van Nivea is daarbij een musthave, en meteen mijn favoriete hand crème!

De tijd van plakkerige handen na het insmeren is voorgoed voorbij. NIVEA Express Hydration Handlotion bevat namelijk zeemineralen die zorgen voor een optimale vochtbalans van de huid van de handen, ondanks de lichte textuur van de lotion. Zoals de naam al doet vermoeden, trekt de lotion snel in en geeft het toch de juiste hydratatie. Het product is geschikt voor de normale huid en kan op elk moment worden gebruikt als de handen droog aanvoelen. 

Deze handlotion is een niet-plakkerige handcrème. Ken je dat gevoel dat je handcrème opdoet en dat je handen daarna onwijs plakken? Verschrikkelijk! Vooral als je daarna iets open moet draaien of iets moet vast pakken.
Deze handcreme plakt bijna niet. Je handen zijn natuurlijk wel wat 'glibberiger' dan normaal, maar je kan nog wel dingen doen.

Zoals Nivea zegt, de crème trekt snel in en maakt mij handen onwijs zacht! Ik merk na 12 uur dat mijn handen nog steeds zacht en soepel aanvoelen. De crème belooft na 24 uur nog steeds de handen soepel te laten voelen, maar dat klopt helaas niet. Maar ik vind 12 uur al meer dan genoeg.
De geur van de crime is ook lekker. Heerlijk fris en niet zo opvallend. Deze handcreme is voor mij echt een toppertje!

De crème kost 3,99 euro en zal ik zeker blijven kopen. Een goed product en heeft een standaard plekje in mijn tas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...