Pages

donderdag 18 november 2010

The Body Shop Dreams Unlimited


Ik ben fan van frisse geuren, en voor de winter frisse geuren met een warme ondertoon. Deze nieuwe parfum gebruik ik nu dagelijks en ben al bijna op de helft, want oh men wat is dit een lekkere geur!
De oprichter van The body Shop (Anita Roddick) heeft als motto:
“Wat je ook kunt doen, of droomt, je kunt eraan beginnen”.

Het perfecte motto voor het leven als je het mij vraagt. Al je dromen na jagen en geen enkele laten wegdrijven.
Deze nieuwe parfum van TBS straalt dit ook uit, fris en sterk in je schoenen staan, positivie tijd en lol hebben in het leven. Deze nieuwe geur bevat fair-trade alcohol wat gemaakt is van biologische rietsuiker dat word geimporteerd via het speciale Community Trade Program van The Body Shop.


Image and video hosting by TinyPic 
Toen ik deze geur voor het eerst rook was ik meteen verliefd. Deze geur straalt eigenlijk alles uit wat ik ben.
Ik vind alles mooi en lekker aan deze geur. De fles is heel mooi en simpel, wat mij altijd wel aantrekt. Ook wat mij ook aansprak is dat alles gerecycled is: het doosje, de fles dus lekker eco-proof! De geur is niet te zwaar en is een mix van chilipeperbloesem, zachte iris, fruitige zwarte bes, sinaasappelbloesem. en cederhout. 

De geur is vrij fris, maar heeft wel een zoet sprankel. De geur is echt geschikt voor het hele jaar door. Als je van de DNKY Apple geurtjes houd zoals Fresh blossom vind je deze geur op zeker lekker. Het is een Eau de Parfum, dus blijft vrij lang en goed hangen. Ik vind persoonlijk dat ie net niet lang genoeg houd, maar bij sprayen vind ik geen probleem.
De prijzen:
  • eau de parfum 30 ml EUR 20,00
  • eau de parfum 50 ml EUR 28,00
 Een echte aanrader dus! Als je eens bij de body shop bent snuffel eens deze geur en laat je in je dromen mee varen naar de kassa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...