Pages

vrijdag 31 december 2010

2010 was my year!




Vandaag even een mooi afsluitend artikel voor het jaar 2010! Dit jaar is echt voorbij gevlogen, misschien omdat dit jaar ook echt een tof jaar was met allemaal mooie gebeurtenissen en activiteiten.

Er zijn inmiddels al 195 berichten geplaatst op lovethatmakeup! Echt super veel. Ik heb elk artikel geschreven met plezier, en geniet elke keer weer van het tikkende geluid van het toetsenbord als ik weer eens wat schrijf over een product of iets dergelijks.


Lovethatmakeup bestaat sinds februari 2010 en op blogger pas sinds juli 2010. Binnen een half jaar heb ik over de 300 volgers op Bloglovin, over de 400 volgers op Twitter en dat betekent echt heel veel voor mij. Love you all & Check deze afbeelding, ik stond 2 weken non stop bovenaan als up and coming! Dat is mij nog nooit overkomen en vind het echt tof! (Ik sta daar nu tevens niet meer :()



Inmiddels heb ik ook voor de site al heel wat dingen geregeld! Winacties, reviews noem het maar op. In 2010 heb ik prachtige contacten opgebouwd met PR bureaus, maar ook met heel wat bezoekers.
Vergeet niet dat ik elke comment lees die er geplaatst wordt, dus als er trouw bezoeksters zijn ik weet wie je bent! Haha.

2010 was een jaar vol lol,gezelligheid,soms een domper maar meestal een topper en ik heb echt genoten van dit jaar!

Ik wens iedereen een heel gezond, gelukkig en vooral liefdevol jaar toe and may all your dreams come true!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...