Pages

maandag 6 december 2010

Decemb Project 101 winactie: Goodiebag van MNY en GOSH

 

Dit is dan de eerste winactie in het December project. Ik wil ook graag even voor Kerstman spelen (ookal is de sint nog in Nederland!) dus hierbij de eerste winactie!


De eerste winactie zal bestaan uit een leuke goodiebag met producten van GOSH en MNY. Twee merken die bij mij zeker in mijn budget top 10 zijn en natuurlijk wil ik iemand hier heel blij mee maken.
Wat zijn de prijzen?

- 2 MNY Oogschaduws
- GOSH Soft "n Shine lipbalm in Angel
- GOSH Extreme Art Eye liner in 24
- GOSH oogschaduw in Grey Brown
- GOSH Waterproof Eyeshadow Stick in Love that Champagne

Tevens gooi ik er nog een aantal samples in van o.a LUSH en TBS. Een leuke goodiebag dus! Wat moet je hiervoor doen?

- Ik zou het leuk vinden als je mij op Bloglovin volgt. Je kan een gratis account aanmaken en zo op de hoogte blijven van mijn artikels en van vele andere blogs. Dit is niet verplicht en je hoeft het niet te vermelden bij de comments
- Ik vind het ook leuk als jij mij volgt op Twitter. Hier schrijf ik updates over mijn leven, de site winacties en meer! Het is gratis en hartstikke verslavend.

Wat moet je voor deze winactie doen? Heel simpel.... laat gewoon een reactie achter met jou verlanglijstje voor kerst! Een top 5 van dingen die je wilt hebben, en deze hoeven niet beauty gerelateerd te zijn. Stuur ook een mail met daarin jou adresgegevens + naam Doe dit voor 14 december (je hebt dus een week de tijd) en ik kies de 15e de winnaar en zal dan onverwachts het pakketje sturen zodat deze winnaar blij verrast wordt met een goodiebag. Veel succes en plezier!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...