Pages

zaterdag 18 december 2010

Whooga Boots.

Image and video hosting by TinyPic 



Yeah I have them! Eindelijk heb ik warme winterschoenen. Het zijn dan niet de mooiste schoenen, of de meeste fashion-proof schoenen, maar wel warm! Vandaag wil ik even mijn mening met jullie delen over deze warme whooga's 



Image and video hosting by TinyPic 


De laarzen kwamen binnen in een hartstikke leuke doos, met een leuk lint eromheen. Er is dus zeker gedacht aan de verpakking en verzending van de schoenen. Ik had de laarzen binnen 4 dagen binnen, wat erg snel is. Ik had ze op donderdag besteld, en op dinsdag binnen!

 

En dit zijn ze! Op het eerste gezicht lijken ze gewoon echt net UGGS. Ik heb de shorts in de kleur Chestnut.





De schoenen lopen erg comfortabel, zoals we eigenlijk gewend zijn van uggs. De binnenkant is echt super zacht en voelt net als een kussentje onder je voeten. Het enige nadeel is dat ik het genaaiden stuk aan de zijkant niet sekuur vind gedaan. Er komt bont naar buiten en het staat nogal slordig.

Verder ben ik dik tevreden met de service, de shipping en de schoenen. Voor 99 euro incl verzendkosten heb je heerlijke warme Uggs! Check dus even Whooga.co.uk als je geinteresserd bent!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...