Pages

donderdag 6 januari 2011

Favourite Nail of the Month: December 2010






In dit artikel laat ik jullie mijn maandelijkse favorieten NOTD (Nail Of The Day) zien die ik met heel veel plezier heb gedragen.
Essie Smokin Hot + p2 Crack Polish in Zwart
De Essie Winter Tale collectie was echt een groot succes bij mij. Allebei de lakjes heb ik meerdere keren deze maand gedragen, want de kleuren weerspiegelen echt het seizoen. De lakjes werken fijn, blijven goed zitten en zijn gewoon top.
Essie Luxedo



MNY 549
MNY 549 is ook een lakje geweest die ik veel gedraagt heb. Hij lijkt dan wel op Essie Smokin Hot, maar hij is een tikkeltje anders qua kleur en qua prijs.
Catrice: Clay-ton My Hero
Omygosh, deze kleur is zo mooi! Clay-ton my Hero is 1 van de nieuwe lakjes van Catrice en is echt een topper.
PUPA Smokey Brown + La Colors Blue Paradise
Ik heb deze combi dan wel niet meerdere keren gedragen, maar ik vind het alsnog een plaatje om naar te kijken. De combinatie van de duo chrome lak en de basiskleur is gewoon geniaal.

Check hier het artikel over Essie smokin Hot en check hier het artikel over Luxedo van Essie
Check hier het artikel over MNY 549
Check hier het artikel over Catrice Clay-ton my Hero ft. Mijn kitteh :D
Check hier het artikel over de La colors + Pupa combinatie.

Prachtige donkere combinaties, ik ben verliefd!
Welke vinden jullie het mooist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...