Pages

zondag 30 januari 2011

NOTD: Cotton Flower Nail-Art



Ik heb laatst mijn nail art penselen uit de kast getrokken en aan de gang gegaan met leuke nail-art stijlen.
Ik wilde eerst een bloemetje maken, maar toen kwam ik op het idee om een katoenbloem te maken.
Dit had ik nog niet eerder gezien, en vond het eigenlijk wel heel leuk uitgepakt.


Is het niet hartstikke schattig? De kleur die ik op mijn nagels heb is KOH Meditate en deze kleur was de perfecte ondergrond voor een schattige nail-art.

Nail art penselen kan je voor een paar euro bestellen op Ebay. Je hebt zoveel plezier van die dingen dus raad ze zeker aan als je iets met nail-art hebt, of eens zo;n soort creatie wilt maken.

Wat is het mooiste wat je eens hebt geprobeerd op je nagels?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...