Pages

woensdag 2 februari 2011

Review: LUSH It's Raining Men!

Image and video hosting by TinyPic 

In de preview van de LUSH Valentijns Collectie ben ik alle producten langsgegaan die LUSH dit jaar zal verkopen rondom Valentijnsdag. Valentijnsdag draait om (je raadt het misschien al): LIEFDE! Knuffel je moeder iets langer als je weggaat, geeft je vriend een iets zoetere zoen spread the love!

Lush is met een heerlijke douchegel uitgekomen namelijk It's Raining Men. Misschien kende je al de Honey I washed the Kids zeep, dit is een heerlijk geurende zeep met als basis ingrediënt Honing. Nu heeft lush een limited edition vloeibare douchegel, met deze geweldige geur!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 

Ik moest in het begin een beetje wennen aan de geur, HIWTK zeep is zo lekker en dit ruikt wel een tikkeltje anders. De combinatie van exotische bloemen en honing is denk ik de boosdoener. Als de douchegel goed schuimt ruik je wel die heerlijke geur van HIWTK.
Het enige nadeel is dat deze showergel de geur niet laat 'hangen' op je huid, en dat heb ik wel met de zeep.
Je kan deze douchgel tevens ook voor je haar gebruiken, maar dat doe ik liever niet omdat ik daar liever een 'echte' shampoo voor gebruik.

Als je een grote Honey I washed the Kids zeep bent, of je wilt gewoon die zeep in vloeibare vorm raad ik 'm zeker aan. De prijzen 100 ml €7.95 250 ml 14.50 500 ml €24.95, deze douchegel is verkrijgbaar bij de lush winkel, let wel op het is een limited edition!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...