Pages

maandag 14 februari 2011

Review: Mac Wonder Woman blush Mighty Aphrodite


Jullie hebben vast al wel ergens op een ander beautyblog gelezen over de Mac Wonder Woman collectie. Ik heb er zelf ook een preview over geschreven, dus als je een overzicht van alle producten wilt klik dan hier.
Ik heb een prachtige primeur uit deze collectie, en mag een review schrijven over een heel mooi product uit deze collectie.
Kijk mee naar kwijlende foto's, een oogverblindende swatches..





 

Het kartonnen doosje vind ik echt geweldig! Het is een drukke boel, maar zo over-de-top. Ik vind het een kleur explosie en het is heel origineel.







De verpakking van het doosje zelf vind ik wel een beetje goedkoop overkomen. Het is hard plastic en het contrast met het blauw en rode is voor mij iets too-much. Wat wel een pluspunt is, is dat de Wonder Woman tekst op het doosje geen sticker is. Na verloop van tijd kan dit er dus niet afbladderen.







Hallelujah! Wat een prachtige binnenkant. De gouden rand maakt het hele plaatje compleet!
De blush heeft een lichte kant en een donkere kant, dus je kan ze ook apart van elkaar gebruiken. Het is eigenlijk een 2-in-1 product; Highlighter en Blusher. Wat ook fijn is, is dat er een spiegeltje in het compactdoosje komt, dat hebben de normale blushers niet dus dat is wel een pluspunt.

De blush is even groot als een Mineralized Skinfinish en bevat 11 gram product. In tegenstelling tot de normale blusher van MAC is dit het dubbele!

V.l.n.r: Lichtroze kleur, donkerroze kleur, gemixt.


Qua pigmentatie vond ik het op het eerste gezicht een beetje tegenvallen. De blush is vrij hard als je er met je vingers over heen gaat. De kleuren zijn wel prachtig! Echt de perfecte zomerse blos krijg je er van op je wangen. De blusher deed mij meteen denken aan Nars Orgasm blusher die hier helaas niet te koop is in Nederland.
Als je de blusher aanbrengt op je wangen komt er ineens een bom van pigment! Toen ik de blush voor het eerst aanbracht leek ik net een clown, omdat ik veel te ruim de poeder op mijn kwast had genomen. je kan de blusher daarom het beste aanbrengen met een lichte kwast zoals een Stippling Kwast.

Ik ben echt heel erg blij met de blusher, ook omdat het een LE is en een geweldige verpakking heeft.
De MAC Wonder Woman Mighty Aphrodite blusher kost 24 euro en is vanaf 5 Maart 2011 te koop bij de MAC Counters:
- Amsterdam
- Den Haag
- Rotterdam
- Eindhoven
- Utrecht
- Groningen
- Maastricht
- Amstelveen

En de pro store in Amsterdam


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...