Pages

dinsdag 26 april 2011

Binnenkort... DeMake up

Image and video hosting by TinyPic 

Jullie hebben deze doos  vastwel op meerdere blogs gezien, en de inhoud natuurlijk. In februari werd ik gecontacteerd door DeMak Up of ik geinteresseerd was om de vernieuwde producten van DeMak Up te testen en er iets over schrijven als ik enthousiast was over de producten. Voor sommige bloggers is het een advertorial review (dus betaald), maar voor mij niet. Ik zal de producten lekker gaan testen zodat ik er een uitgebreid review over kan schrijven. Ik zal eerlijk zijn, ik heb nog nooit DeMak Up watjes gekocht aangezien ik ze gewoon te duur vind voor iets wat zo op is (bij mij). Anyway, ik zal jullie even een sneak-peek geven van de inhoud.

Image and video hosting by TinyPic
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...