Pages

maandag 18 april 2011

DIY: Honing & Kaneel Scrub



Ik heb weer een ge-wel-dige uitvinding gedaan. Nu ik de tijd heb en het internet heb om het te typen wil ik jullie hiervan op de hoogte stellen. Bytheway, als het goed is kan ik dinsdag weer bij mijn foto's etc. (yay)

Anyway, ik wilde dit weekend scrubben. Ja, ik als beauty-addict had geen scrub in de kast staan, dan moeten we zelf maar aan de slag! Ik heb de beste scrub tot nu toe (voor mijzelf) ooit gemaakt. Het is heel erg makkelijk, en als het goed is staan al de ingrediënten in de kast.


Wat heb je nodig?
- 4 grote eetlepels zout. (dit is genoeg voor het hele lichaam)
- 3 eetlepels (zonnebloem)olie
- 1 eetlepel kaneel
- 1 eetlepel honing

Heel simpel, meng eerst het zout en de olie met elkaar. Zorg dat alles goed gemengd is! Voeg daarna de honing en de kaneel toe en mix het weer goed. Onthoud wel dat we met natuurlijke producten werken en dat het het beste is, als je telkens voor 1 douchebeurt de scrub maakt.
De olie werkt verzachtend en zorgt er voor dat de scrub makkelijk over de huid glijdt. Het kaneel werkt stimulerend en bevorderd de bloedcirculatie. De honing werkt verzachtend en laat de huid soepel achter.

Een heerlijke scrub voor de zomer, na het scheren of voor het zonnen. Goedkoop, en zeker een keer het kokerellen waard!
Maak jijzelf wel eens scrub? Zo ja, wat is jouw unieke recept?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...