Pages

woensdag 27 april 2011

Review: MAC Giggly Blush (Quite Cute Collectie 2011)

Image and video hosting by TinyPic 

Deze prachtige blusher uit de MAC Quite Cute collectie trok meteen mijn aandacht, en was volgens mij voor veel anderen ook een musthave item uit deze collectie! Alle blushers uit de Quite Cute collectie zijn Mineralized en bevatten een schattig hartje in het midden van de poeder. Lees verder voor foto's en informatie!


Image and video hosting by TinyPic 

Dit is mijn eerste Mineralized Blush van MAC. Mineralized betekent dat het een gebakken blusher is met mineralen erin, je herkent deze producten aan de 'bolle' vorm van de poeder. Giggly is een oudroze blush met een paars frosty hartje in het midden.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De swatches zijn een beetje wazig, maar de kleur kan je wel zien. Van links naar rechts: het hartje, het roze gedeelte & gemengd. De blush geeft echt een gezonde roze gloed aan je wang zonder een clown-effect. Ik heb de blush sinds ik 'm heb gekocht elke dag gebruikt, en dat zegt wat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...