Pages

zondag 24 april 2011

Shoplog: MAC & Catrice

Image and video hosting by TinyPic 

Yeaaah, ik kan weer bij de computer! De verbouwing is klaar en heb dit weekend een hoop foto's bewerkt zodat ik veel artikels vooruit kan schrijven. Dan ook nog een vrolijk pasen iedereen, geniet er van met dit lekkere weer!
Een aantal weken geleden heb ik een mini-shopping spree gehouden, en kan er nu dan eindelijk wat over schrijven. De MAC Quite Cute collectie kwam toen uit en het vernieuwde assortiment van Catrice, en natuurlijk moest ik wat scoren!

Op de bovenstaande foto zie je MAC Mineralized Blush in Giggly, dit was het enige wat mij aansprak in deze Kawaii geinspireerde collectie. De blush kostte 22,50 euro.
Dan had ik bij het Kruidvat twee lakjes gekocht van Catrice, boven zie je Up in The Air. Dit is lichtblauw-lavendel-achtig kleurtje, heel erg mooi! En dan kocht ik ook Dirty Berry, een paars holo-lakje echt super mooi! Allebei de lakjes kostte 2,49 euro.

Image and video hosting by TinyPic 

Morgen een Nail Of The Day van Dirty Berry, en binnenkort ook review van de Giggly blush!
Hebben jullie nog wat gescoord van de Quite Cute collectie of uit het vernieuwde assortiment van Catrice?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...