Pages

zondag 15 mei 2011

Catrice Sir Yes Sir! & Sand-fransisco

Image and video hosting by TinyPic 

Deze twee lakjes had gekocht met de 50% korting actie. De kleuren matchen wel een beetje met elkaar, en het zijn ook nog eens twee unieke kleuren. Sir yes Sir en Sand-fransisco zijn nu mijn kindjes ;)
Hierbij de swatches op het nagelwiel, twee laagjes en zonder topcoat.

Image and video hosting by TinyPic 

Sir yes sir is een hele mooie legergroene kleur. Past helemaal in de army-trend die volgens mij nu al weer een beetje buiten het fashionbeeld is. Sand-fransisco lijkt hier een beetje goud-parelmoer achtig. Deze nagellak heeft ook een prachtige glans.
Image and video hosting by TinyPic 

Sir yes sir heb ik nog niet gebruikt op mijn nagels, maar sand-fransisco had ik wel even snel aangebracht. De kleur stond mij gewoon niet, het was te gelig voor mijn handen. Jammer :( Misschien dat ik 'm in een giveaway gooi als jullie daar interesse in hebben?
Welke kleur vind jij het mooist? Zet het bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...