Pages

dinsdag 17 mei 2011

Stash: Mijn nagellakcollectie




Image and video hosting by TinyPic 
Het is weer eens tijd voor collectie-artikels! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik mijn collectie liet zien, dus we gaan er weer vol tegenaan met stash-artikels. We beginnen met mijn nagellak collectie. Let op! heel veel foto's! De namen/kleuren zet ik er niet bij, als je een kleur wilt weten vraag het bij de comments!


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ik heb ook nog een TRIND perfect system set, maar die heb ik niet op de foto gezet.
Dat was mijn nagellak collectie, verdeeld over drie dozen. 2 kleuren en 1 basis dingen. Het is wel heel veel, ik gebruik ook echt niet elk kleurtje. Ik heb zelfs kleuren die ik maar 1 keer heb gedragen!
Als er vragen zijn laat het me weten bij de comments :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...