Pages

vrijdag 12 augustus 2011

Review: Rimmel Colour Show Off lipsticks

Image and video hosting by TinyPic 

Deze flashy knalroze lipsticks heb je vast al in de winkels zien liggen. De Rimmel Colour Show Off lipsticks liggen nu al een half jaartje in de winkels. Ik was altijd al benieuwd naar deze lipsticks, alleen al voor de verpakking wilde ik ze gewoon hebben. Ik heb er drie die ik vandaag in een review gooi! Lees verder voor foto's en info.
De lipsticks zijn zo gemaakt dat ze een ultra-lichtgewicht gevoel hebben en ook nog eens de lippen voedt. De lipsticks zijn meer gepigmenteerd en hebben een matte finish, sommige zijn meer matte.

Image and video hosting by TinyPic 
Deze lipstick vind je echt wel in je tas! ;-)

Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb drie kleuren; 220 Shocking Pink,030 Tell no One, 020 Shake-up pink. Drie kleuren die nu helemaal in het mode beeld passen, fel en nude! Vooral de oranje kleur is echt helemaal hot dit seizoen.

Image and video hosting by TinyPic

De lipsticks voelen wel een beetje droog aan, wat ik wel wat minder vind. Ik hou meer van creamy lipsticks dan van die langhoudende lipsticks die je lippen een beetje uitdrogen.

Image and video hosting by TinyPic 

Dit is 1 veeg met de lipstick, en wat een kleur! De kleur is echt heel intens en vol, zoals beloofd.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De eerste is nogal slordig aangebracht *sorry*. Ik ben wel weg van deze lipsticks, de pigmentatie is echt ongelooflijk! Hierboven heb ik op elke foto 1 laagje lipstick gebruikt, en de pigmentatie is echt 100%. Je ziet op de laatste foto's niet zo goed dat ze matte zijn aangezien de foto's nogal snel waren genomen, maar op de eerste foto zie je het wel duidelijk. Als je niet van matte houdt maar toch deze lipstick wilt kan je gewoon een beetje lipbalsem eroverheen aanbrengen.

Ik vind het echt geweldige lipsticks, good job Rimmel! Deze lipsticks zijn onderdeel van de Rimmel London's Colour Collection 2011, maar ze zitten wel in het vaste assortiment. De lipsticks kosten 9,99 EUR wat ik een redelijke prijs vind. Meestal zijn er wel acties, dus dan kan je je slag slaan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...