Pages

vrijdag 30 september 2011

Nieuwe producten Rimmel londen

Image and video hosting by TinyPic 

Rimmel is de afgelopen tijd met heel wat nieuwe producten uitgekomen en zullen met nog meer producten uitkomen de komende tijd! Vandaag behandel ik de Volume Accelerator mascara en de nieuwe I <3Lasting Finish nagellakjes!

Image and video hosting by TinyPic

De nieuwe Volume Accelerator mascara zorgt voor intense wimpers en geeft een enorme volume boost aan je wimpers.
Ik ga hier geen hele uitgebreide review van geven aangezien de mascara gewoon zijn werk doet. De mascara geeft volume en maakt de wimpers wat dikker, that is it. Niet meer en niet minder, gewoon een goede volume mascara.

Image and video hosting by TinyPic 

De lakjes daarentegen zijn echt heel fijn! Ik ben sowieso een enorme fan van Rimmel nagellak, typ maar eens Rimmel in bij de zoekfunctie en vind al mijn reviews. De topcoat is mijn holy-grail en de Lycra Pro lakjes zijn geweldig! Deze Lasting Finish lakjes bevatten 8 ML wat ongeveer de helft is van de Lycra Pro lakjes. Ook hebben deze lakjes geen breed 'speciaal' kwastje, maar een gewone applicator. De nagellakjes blijven met de Rimmel topcoat gemiddeld 4 dagen goed zitten wat voor mij echt een lange tijd is, aangezien mijn nagels broos zijn en snel chippen.
De swatches van l.n.r. : Lively Lilac, Double Decker Red, Whine Tastic, Mocha Fover. 
Die namen alleen al zijn te cute voor worden! En voor de prijs van 4,99 EUR zijn de lakjes zeker het proberen waard!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...