Pages

zaterdag 24 december 2011

Review: Bourjois Volumizer Ultra Black Mascara

Image and video hosting by TinyPic

Elk merk komt nu uit met een twee-fases mascara, en Bourjois doet ook mee aan deze rage! Deze versie van de volumizer mascara is Ultra Black, zwarter dan zwart kan je het niet krijgen. De mascara bevat provitamine b5 en ceramiede dit zorgt voor sterke en gezonde wimpers. Ook lensdragers (like me) en brildragers (like me) en mensen met gevoelige ogen ( mmm... like me) kunnen deze mascara gebruiken.

Image and video hosting by TinyPic 

Twee borsteltjes 1 tube, jullie kennen vast wel al de truc. De merken gebruiken gewoon 1 borsteltje maar hebben een 'dubbele' huls. Dit zorgt ervoor dat bij stap 1 minder mascara op het borsteltje zit dan bij borsteltje 2. Duidelijk? Oke, hierboven zie je dus borsteltje 1 dit borsteltje defineerd je wimpers en separeert ze. Deze stap is ook beter geschikt voor de onder wimpers.


Image and video hosting by TinyPic 

Op borsteltje twee zit duidelijke meer mascara en zorgt dus voor meer volume. Bourjois beweert dat er maxivolume wordt aangebracht zonder klontjes. Da's niet helemaal waar aangezien ik soms wel wat klontjes hebt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Image and video hosting by TinyPic 
Alleen stap 1


Image and video hosting by TinyPic 
Stap 1 + Stap 2
Ik vind het wel een gedoe met twee 'verschillende' mascara's en het vergt wat meer tijd, verder is het resultaat wel goed. Aan het uiteinde van mijn wimpers is het wel een beetje klonterig, en ze plakken wat snel aan elkaar maar verder is het prima!

De Volumizer Ultra Black Mascara is vanaf januari 2012 te koop voor 14,90 EUR bij de drogisterij
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...