Pages

dinsdag 24 april 2012

Review: Essence 2in1 eyeliner pen

Image and video hosting by TinyPic 

Ook nieuw in assortiment van Essence is deze 2in1 eyeliner pen. Deze eyeliner pen heeft een dunne kant om een precies lijntje te zetten en een dikkere kant voor een iet wat dramatische look. Een goed of slecht product? Lees verder voor mijn mening...
Image and video hosting by TinyPic 

 De eyeliner heeft dus twee 'pennen', een aan iedere kant. Hierboven zie je de dunne pen, dit is een vilten stiftje waarmee je hele strakke lijntjes kunt zetten.

Image and video hosting by TinyPic 

En zie hier de andere kant. Deze is schuin afgesneden zodat je een dikker lijntje kunt zetten, en een makkelijke winged eyeliner kunt maken. Het idee is grandioos, maar geeft het pennetje ook het gewilde effect?
Image and video hosting by TinyPic 

Dit zijn de swatches toen ik de eyeliner net opende, pikzwart en het ziet er goed uit! Je ziet duidelijk welke kant het dikke pennetje is en welke kant het dunne pennetje is. Helemaal super dus! De eyeliner bleef niet de hele dag precies op zijn plek, maar dat had ik ook niet echt verwacht. Gewoon een prima eyeliner...

Ongeveer een weekje later wilde ik de eyeliner weer gebruiken. De doppen zaten er goed op en hij had gewoon in mijn make-up lade gelegen. En wat is er aan de hand? Allebei de kanten zijn compleet uitgedroogd! Ik weet dat pen-eyeliners sneller uitdrogen, maar na een week?! Ik was echt verbijsterd hoe dat mogelijk was. Echt onwijs jammer, want het idee en de werking was op zich prima maar dat je na een week er geen kleur meer vanaf krijgt.. Misschien ligt het aan mijn exemplaar, maar ik vind dit echt slechte zaak van Essence. Heel erg jammer! De eyeliner kost 2,99 EUR

Hebben jullie ook eens zo'n ervaring gehad met een product? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...