Pages

zondag 23 september 2012

NOTD: ESSIE Mink Muffs (dupe alert!)

Image and video hosting by TinyPic 

Burgundy, donkerpaars, wijnrood en bruine kleuren staan weer vooraan in mijn nagellak collectie! De herfst is nu officieel begonnen en de fluo kleuren en de helder pastelkleuren zijn weer achterin de kast geschoven.  Aan de ene kant een hele verademing aangezien de meeste kleuren neutraal zijn en dus makkelijker te combineren zijn met kleding enzo. Desondanks ga ik mijn lavendel kleurtjes wel missen. Vandaag een NOTD van een nieuwe favoriet en natuurlijk nieuwe aanwinst op mijn collectie Essie's Mink Muffs

Ik vind het zo ontzettend fijn dat Essie nu te koop is bij de Etos. Is toch handig als er een nieuwe collectie uitkomt dat ik 'm binnen 5 minuten kan bekijken. Ookal zit dit kleurtje in de standaard collectie van Essie... you get the point ;-) Mink Muffs is een ontzettende goede dupe van Particuliere van Chanel. Deze kleur heb ik zelf ook en hij komt erg in de buurt. Ik vind de kwaliteit van Essie vele malen beter dan die van Chanel, en dat dan voor de helft minder! Als je toch nog een Particuliere-achtig kleurtje wilt voor deze herfst, haal deze. Maar als je een die-hard fan bent en liever een prachtig flesje op je toilettafel wilt hebben staan (just like me...) leg je denk ik graag die 21,50 neer voor Chanel. Alleen al om er naar te kijken ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...