Pages

maandag 11 februari 2013

REVIEW: MAC Archie's Girls Collectie (Lipglass)

Image and video hosting by TinyPic

Laatste tijd gaan alleen limited editons van merken mij helemaal voorbij. De producten interesseren me niet zoveel, de kleuren zijn niet vernieuwend of de verpakking geeft geen ooh-aah gevoel. Totdat het persbericht van de MAC Archie's Girls collectie in mijn emailbox binnen kwam. Eindelijk weer eens een collectie waar ik wel de kriebels van in mijn vingers kreeg om over te schrijven. De collectie ligt vanaf 2 maart 2013 bij de counters, maar ik heb alvast een review voor jullie.


Image and video hosting by TinyPic

De collectie bevat twee verschillende 'personen' Veronica & Betty. Beide lijnen zitten verschillende kleuren Betty is warm en Veronica is cool. Ik heb uit de Veronica lijn een lipglass genaamd Mall Madness wat wordt omschreven als een midtone pink violet. 

De verpakking is al jaw-dropping. De comics op de tubes zijn echt super schattig en de witte dop valt lekker op tussen mijn andere lipglosses. Ook heeft de tube schattige hartjes op de zijkant. Image and video hosting by TinyPic


De kleur vind ik echt prachtig voor dit jaargetij. Het is een coole maar frisse roze kleur en zeker draagbaar. Het frist net je gezicht een beetje op in deze koude dagen. De blauwe shimmers glitteren van je lippen af en geven er weer een speels effect aan. Me likey! De gloss blijft lang zitten, is wel een beetje plakkerig dus daar moet je wel van houden. Ik vind de MAC lipglasses erg fijne glossjes, zeker voor de winter!

Image and video hosting by TinyPic


Ik vind het echt een fijn product en de lipglass zit al in mijn tas om dagelijks te worden gebruikt. De collectie bevat voor ieder wat moois en is zoals bij MAC gewend, hele goede kwalitiet. De lipglass kost 17,50 EUR en is tijdelijk verkrijgbaar bij de MAC Counters en op de webshop! De producten liggen vanaf 2 MAART 2013 in de schappen!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...