Pages

vrijdag 4 oktober 2013

REVIEW: GOSH CC Cream

Image and video hosting by TinyPic

BB Creams, CC Creams, misschien binnenkort wel eens een DD Cream? De net geen foundation producten zijn een hype! Van voedende varianten tot verlichtende varianten tot transparante varianten, je heb het allemaal. Ik was zelf een beetje sceptisch over de nieuwe hit van afgelopen zomer, de CC cream, totdat ik deze GOSH variant had geprobeerd. Deze CC Cream Illuminating Foundation is op het moment met favoriete foundation.

Image and video hosting by TinyPic

De CC Cream van GOSH is een illuminating foundation. Dit betekent dat de foundation lichtreflecterende deeltjes bevat die je huid optimaal egaliseren en laat stralen. Als je houdt van de welbekende ''healthy glow'' is dit precies wat ik bedoel! Het product heeft een SPF 10 waardoor je huid ook lichtelijk wordt beschermt tegen de zon. Verder heeft deze CC Cream een natuurlijke lichte dekking waardoor je niet met een cake-face rondloopt.

Er zijn vier verschillende tinten: Sand (03), Natural (04), Honey (05) en Golden (06). Ik heb  de kleur 03 die perfect past bij mij net klein beetje zongebruinde huid. Ik weet wel zeker dat deze kleur van de winter waarschijnlijk te donker is. Jammer dat ze niet nog een kleur 01 of 02 hebben die heel licht is.

Image and video hosting by TinyPic

Het is een heerlijk lichte substantie. Je hebt ook echt maar twee van deze erwtjes nodig voor je hele gezicht! Het product is dus erg zuinig in gebruik waardoor jij zo lang mogelijk kunt genieten van je CC Cream.

Image and video hosting by TinyPic

En zie je die prachtige glow? Ik ben er echt helemaal gek op! De dekking is precies goed en ik hoef geen extra concealer of extra CC cream ergens aan te brengen. Eén laagje is precies genoeg voor een perfecte dekking. Ik poeder meestal mijn T-zone een beetje af, want deze wordt iets sneller vettig. De rest laat ik gewoon 'kaal' waardoor je de prachtige glow de hele dag gewoon kunt zien.

En hoe is de houdbaarheid? TOP! De dekking is ideaal en blijft echt de hele dag goed op zijn plek zitten. Ik merk wel dat als je veel aan je gezicht zit het iets wat vlekkerig wordt, maar dat is dan ook het enige wat ik erop heb aan te merken.

Ik ben heel erg fan! Jammer dat er geen hele lichte kleur is die ook geschikt is voor meiden met een lichte huid of voor dames die in  de winter wat bleekjes zijn (like me!) Verder is het echt een topproduct en kan ik 'm iedereen aanraden. De CC Cream is verkrijgbaar bij het Kruidvat en kost 12,99 EUR
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...