Pages

vrijdag 14 februari 2014

ORDER: Nike Futura Leg-a-See Leggings

Image and video hosting by TinyPic

Aaaah ik heb weer en nieuwe liefde! Misschien dat de mensen die mij op Twitter het wel hebben opgemerkt, ik ben best wel fanatiek bezig in de sportschool. Alleen ik had geen leuke workout-gear en had ook eigenlijk nooit zin om daar in te investeren, Totdat ik onlangs mij bedacht dat ik meer sportkleren draag dan normale kleren in een week. Ik had wat leuks nodig! Op de Nike webshop kwam ik deze ontzettend gave workout-legging tegen in de sale. Niet te opvallend, maar zeker niet te simpel. Het Nike logo op de kuit vind ik echt ontzettend tof, het geeft toch een extra twist aan de legging. Het is de Futura Leg-a-See legging en was nu in de sale van 35EURO naar 24,49EUR. Ook vond ik een couponcode, waardoor de kosten van verzendingen 0 waren. SCORE! Nu heb ik een prachtige legging van Nike voor de prijs van een legging van de H&M. Ik denk dat ie volgende week binnen komt en ik kan niet wachten om er in te gaan sporten.

Ik ben erg benieuwd hoe deze legging zal bevallen. Iedereen is er altijd zo lyrisch over! Misschien kan ik er wel een review over schrijven als jullie dit leuk lijkt?

Voor de ladies die geïnteresseerd zijn: hier is de link van de legging. Nu ben ik ook wel benieuwd naar jullie workout clothes! Wat draag jij tijdens het sporten qua kleding en schoenen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...