Pages

vrijdag 24 januari 2014

My signature drink @ Starbucks


Ik denk dat iedereen wel eens wat heeft gedronken bij de Starbucks. Is het niet in Nederland dat is het wel in het buitenland. Zo nu dan breng ik ook een bezoekje aan de Starbucks, maar niet te vaak. De prijzen hier in Nederland vind ik echt ridiculously hoog in tegenstelling tot het buitenland. Maar... zo nu en dan gezellig met vriendinnen een koffie-date is echt fijn en lekker. Maar wat bestel ik dan? Meestal bestel in een Skinny Vanilla Latte. Het Skinny gedeelte is vooral, omdat ik thuis ook altijd magere melk drink met mijn koffie en dat eigenlijk gewend ben. Ik proef ook echt niet het verschil tussen half volle, volle of magere melk. En hé alle beetjes helpen dus doe mij dan maar een skinny ;-) Ik vind een good-old Caramel Macchiato ook óntzettend lekker! Deze is wel wat zoeter dan ik gewend ben, maar nog steeds echt heerlijk.

Qua eten neem ik meestal niks, mede dankzij de prijzen, maar als ik wat bestel is het meestal een cinnamon roll. En dan natuurlijk wel opgewarmd! Deze dingen zijn zo lekker en ik heb ze ook al een aantal keer thuis gemaakt. De muffins van Starbucks zijn ook erg lekker, vooral die ene met chocolade en cheesecake vulling. 

Na het typen van dit (korte) artikel begin ik al te kwijlen dus ik denk dat ik straks maar een langs de Starbucks ga! Wat bestel jij meestal? Let me know want dan kan ik weer eens wat nieuws proberen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...