Pages

zaterdag 1 maart 2014

REVIEW: Bath & Body Works Hand Gel

Image and video hosting by TinyPic

Ik denk dat iedereen ze wel kent; de welbekende 'handsanitizers', zoals ze genoemd worden, van de BBW ofwel Bath & Body Works. Toen ik in Amerika was heb ik er meteen een aantal ingeslagen. In Amerika houden ze van stuntacties als 2+2 gratis of in dit geval 5 stuks voor $5. Ik heb mij moeten inhouden om het hele schap niet mee te nemen, maar wat moet je  nou met 20 handgels? Enfin, natuurlijk moet ik ze aan jullie laten zien! Image and video hosting by TinyPic

Volgens mij zijn het allemaal nieuwe geuren of geuren die nog niet zo lang in de collectie zitten. Van links naar rechts: Fresh Sparkling Snow, Aqua blossom, Beautiful Day, Japanese cherry blossom, Pink Chiffon en Sweet Pea. Fresh Sparkling Snow komt oorspronkelijk uit de kerstcollectie, maar die was nu in de sale voor 0,44 cent dus die moest ik wel meenemen. Dat is omgerekend zo'n 30 eurocent dus die kon ik echt niet laten liggen ;-)

Het is wel even wennen qua geur, normaal ben ik eigenlijk geen sterk, opvallende geur gewend bij handgels. Ik heb altijd met plezier de handgels van The Body Shop gebruikt. Deze producten hadden ook lekker fruitige geurtjes waardoor de alcoholgeur niet zo opviel. Die van de BBW zijn nog iets meer aanwezig, dus daar moet je wel van houden. Alle geuren zijn ongelooflijk lekker! Beautiful Day ruikt echt precies als het appelgeurtje (de groene) van DKNY dus als je daar fan van bent is dat zeker een aanrader. 

De flesjes zijn wel aan de kleine kant (29ML) waardoor je er denk ik niet zo heel lang mee kunt doen. Je hebt natuurlijk niet mega veel product nog, waardoor het toch wel zuinig in gebruik is. Oorspronkelijk kosten de flesjes $1,75 per stuk wat nog steeds geen geld is, maar door de fijne actie scheelt het toch weer wat op je totaal bedrag.

De Bath & Body Works is echt een geweldige winkel en ik raad iedereen aan om er naar binnen te wippen als je de kans krijgt om naar de USA te gaan. Vooral het uitgebreide geurkaarsen assortiment zal menig beautylover wel aanstaan. De BBW heeft altijd wel goede deals lopen dus dat is altijd mooi meegenomen.

Heb jij ervaring met BBW? En als je de kans zou krijgen om de winkel te mogen/kunnen bezoeken, wat zou je dan zeker te weten aanschaffen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...