Pages

dinsdag 29 april 2014

Review: ELF Lipproducten (Glossy Gloss & Hypershine Gloss )

Image and video hosting by TinyPic

En de laatste review van de ELF producten die ik kocht in New York! New York lijkt alweer een jaar geleden, maar het is pas 2 maanden geleden. Dat geeft toch wel aan hoeveel ik van deze stad houd. Anywho, we gaan verder met de review. Ik nam twee lipproducten mee: één superbudget en één wat minder budget. Oké, het duurste glossje kostte $3, maar tegenover $1 is dat toch wel 'prijzig' haha. justkidding




Image and video hosting by TinyPic

Ik heb de Glossy Gloss in de kleur Berry Blush en de Hypershine Gloss in de kleur Blossom. Twee prachtige nude kleurtjes die iedereen wel in haar toilettasje (nodig) heeft. De hypershine gloss heeft het welbekende draaisysteem, ook wel bekend van de Stila lipgloss. De Glossy Gloss heeft een echt kwastje van synthetische haartjes waar ik persoonlijk wel fan van ben. Als een gloss een kwastje heeft, geeft dat toch net wat meer grip o.i.d. bij het aanbrengen.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

De eerste swatch is Berry Blush en de tweede Blossom. Berry Blush is echt een prachtige nude kleur, want hij past overal bij. De aanwezige glans vind ik ook erg mooi, is weer eens wat anders dan de cream glossjes die je tegenwoordig steeds meer ziet. Blossom is een vrij transparante kleur, maar geeft wel net dat beetje kleur wat je nodig hebt. Blossom maakt je 'no make-up-look' helemaal af! Blossom heb ik altijd standaard in mijn jaszak zitten voor wanneer ik snel de deur uit moet.

Allebei de glossjes zijn vrij plakkerig, waardoor ze zeker een aantal uur goed blijven zitten. Blossom wat minder dan Berry Blush, maar alsnog blijven ze goed zitten. En dat voor een prijs van omgerekend 1 euro en 4 euro! Zo goedkoop, maar zo goed. Ik vind het zo knap dat ELF goede kwaliteit levert met een klein prijsje. De poeders van ELF bevallen mij nog steeds prima en gebruik ze nog iedere dag (klik hier voor de review).

De Hypershine Gloss kost 1 euro en de Glossy Gloss kost 4 euro. Ze zijn allebei verkrijgbaar via de webshop. Als je nog geen ervaring hebt met het merk raad ik je zeker aan om deze twee producten uit te proberen, evenals de andere twee producten waar ik al een review over schreef. Het is de perfecte basiskit om het merk en de producten te leren kennen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...