Pages

donderdag 29 mei 2014

REVIEW: Rituals Lotus Shimmer body cream

Image and video hosting by TinyPic

Ja ja de beentjes zijn nu al een aantal keer in het daglicht gezet met de tropische temperaturen die de afgelopen weken wel eens opdoken. En wat betekent dat? Treat yo legs! Niet alleen met squats, burpees en lunges, maar ook met lekkere bodyproducten. Voor een prachtige (zongebruinde en) glanzende huid gebruik ik deze body cream van Rituals.

Image and video hosting by TinyPic De bodycream is onderdeel van de Lotus Flower collectie. Dit is dé limited zomercollectie van Rituals voor komende seizoen. De lijn bevat nog veel meer producten, check zeker eens de site voor het hele assortiment. De Lotus Shimmer draagt de geur White Lotus & Bergamot en geeft daardoor een super zachte vrouwelijke geur af. De geur doet me denken aan schone was en van die clean cotton geurkaarsen. Me likey!
De pot bevat zo'n 200ML wat echt veel is! De pot heeft hele mooie roségoudenaspecten wat ik erg chique vind en doet mij ook op een of andere manier aan India denken? haha

De body cream is heel voedend en laat een licht laagje achter zonder dat het ontzettend vettig aanvoelt. De shimmers geven echt een prachtig effect! Ik heb hard mijn best gedaan om de shimmers zo mooi mogelijk op de foto te krijgen, maar daar had ik toch echt een zonnetje voor nodig.. En de zon was de afgelopen dagen nergens te bekennen helaas.

Image and video hosting by TinyPic

Ah echt stom dat de shimmers totaal niet tot zijn recht komt op de foto! Enfin, ze zijn er in ieder geval wel! Het zijn geen grove glitters die je helaas nog vaak tegenkomt in shimmer bodyproducten. Deze shimmer is subtiel, maar toch zie je 'm wanneer je de body cream aanbrengt. Wel goed je handen wassen na gebruiken, want anders zitten er overal shimmers ;)

De Rituals Lotus Shimmer kost 16 EURO voor een pot van 200ML. Dit bodyproduct is zeker het proberen waard voor de zomer. Zeker als je nog op vakantie gaat naar een warm land raad ik deze geur zeker aan. Heel subtiel en vrouwelijk. De Lotus Flower collectie is dus limited edition het kan zo zijn dat de sommige filialen en schaarse collectie hebben doordat het limited is. Wees er dus snel bij als je wat wilt bemachtigen uit deze goddelijke collectie!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...