Pages

woensdag 16 juli 2014

REVIEW: Captain Tan - St Moriz producten


Woop woop eindelijk is het heerlijke weer inzicht! Temperaturen die boven de dertig graden uitkomen, dat zijn ook de temperaturen die we verwachten in de zomermaand juli. De afgelopen maanden hebben we niet echt geweldig weer gehad en dat betekent ook: witte benen. De rokjes en zomerjurkjes komen uit de kast en we willen die melkflessen zo veel mogelijk verbergen. Onlangs heb ik van de webshop Captain Tan een aantal producten getest voor prachtig gebruinde benen. Captain Tan verkoopt het gehele assortiment van St. Moriz en dat levert veel keuze op. 



Om mijn huid te preppen gebruik ik de St Moriz Scrub. Het is ontzettend belangrijk om voor dat je zelfbruiner gaat aan brengen goed te scrubben. Hierdoor maak je de huid als het ware schoon en 'prep' je dit voor je toekomstige gebruinde huid. De scrub is heel mild en brengt heel loyaal aan. De tube verpakking is ook heel erg fijn onder de douche. Of je nu een wash-off bronzer gebruikt of een echt zelfbruiner: scrubbing is the key to success.

Om de zelfbruiner/bronzers aan te brengen gebruik ik de St Moriz Applicator Mitt. Hiermee voorkom je wortelhandjes en breng je het product ook geleidelijk aan. Ik raad het zeker aan om zo'n handschoentje aan te schaffen, want dit scheelt een heleboel geklieder

Captain Tan heeft twee verschillende zelfbruiners van St Moriz: Dark & Medium. Je raadt het al, de donkere versie is voor een donkerdere kleur en de medium voor een medium kleur. Als je huid nog niet in aanraking is geweest met de zon is het verstandig om de lichtere versie te gebruiken. Zo voorkom je het Barbie-effect... if you know what I mean ;-) Ik heb van allebei de mousse variant en dit werkt ontzettend fijn. Door de luchtige textuur van de zelfbruiner voorkom je dat je een dikke klodder aanbrengt en zo strepen krijgt. Wat ik doe, is ik breng de mousse aan op de handschoen en werk het zo in de huid met een draaiende beweging, zo weet je zeker dat je alle plekjes meepakt. Daarna laat ik mijn huid even bloot zodat de tan goed kan intrekken en je geen vlekken krijgt op witte banken of kleding. Ook mag je de huid 4 a 6 uur niet in aanraking laten komen met water.

De fake-tan is niet ontzettend fake, maar je ziet wel dat je lekker gebruinde beentjes hebt. De tan blijft ongeveer 3 a 4 dagen goed zitten, daarna is het wel verstandig om het kleurtje bij te werken. Nu mijn benen al iets meer kleur hebben gebruik ik de donkere variant voor een feestje of verjaardag. Zo geef je je huid en je tan net die extra boost alsof het lijkt of je op vakantie bent geweest.

Vind je zelfbruiner nou eng? Er is ook een wash off variant waarmee je voor heel eventjes een prachtige tan krijgt. De zelfbruiner blijft zo'n 24 uur zitten en is ideaal als je snel een mooi kleurtje wilt hebben. Je brengt het product weer aan met het handschoentje. Je laat deze zelfbruiner maar een half uurtje intrekken en daarna kun je alweer gaan en staan waar je wilt. 
Captain Tan verkoopt ook andere producten zoals Fake Bake, Maybelline, bronzing producten en het welbekende St. Tropez. Van alle zelfbruinproducten die ik ooit heb getest komen producten van St Moriz me het beste uit. De prijzen liggen tussen de 5 en 15 euro en is daarmee heel betaalbaar! Voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis. Ook krijg je bij een bestelling boven de 25 euro geen extra kosten voor het verzenden. Bestel je voor een klein bedrag dan blijven de kosten nog steeds fijn, namelijk maar 4,95 EUR. De service is ontzettend snel en je kan heel fijn met IDeal betalen. Tevens vind je op de site ook filmpjes hoe je de producten kunt gebruiken. Dit verduidelijkt een heleboel!

Gebruik jij wel eens zelfbruiner? Zo ja, van welk merk?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...