Pages

donderdag 15 juli 2010

BlogSale o.a. Jelly Pong Pong Maxfactor GOSH MAC





Ik heb laatst mijn make-up uitgezocht en tot mijn grote schrik lagen er toch wel heel veel producten die nog als nieuw waren maar die ik niet meer gebruik of amper of nooit heb gebruikt. Daarom houd ik een Blogsale!
 Misschien zie je er wat leuks tussen zitten?? De prijzen staan vast en zijn allemaal exclusief verzendkosten, want ik moet de producten wegen en zo kan ik de verzendkosten berekenen.




Jelly Pong Pong Cherry Pie Scented eyeshadow palette incl eyeshadow base


Oogschaduws 1x geswatcht oogschaduwbasis ontsmet met tissue en alcohol prijs: 5,00 euro excl verzendkosten. GERESERVEERD



The Beauty Bakery Puritye Facial Bar in Mini Facial, helaas reageer ik er slecht op 1 maal gebruikt. 3,00 exl verzendkosten.




GOSH Frou-Frou 2,50 excl verzendkosten VERKOCHT
China Glaze Dynasty (rood met 3d glitter) 5,00 excl verzendkosten VERKOCHT
China Glaze Sci-Fi 5,00 exl verzendkostenVERKOCHT
Fraulein striper ( voor nail-art) in blue 2,00 exl verzendkosten
Babor lakje in Porcelain 3,50 exl verzendkosten
Wild & More lakje (nieuw) 2,00 excl. verzendkosten.


Essence let's Go Girls nagelstickers 1,50 excl verzendkosten
Nail Art Striping tape (1 maal een stukje van 4 cm gebruikt) 2,00 excl verzendkosten (zit 16,5 meter op)


Everyday Minerals lipbalm in Icing on The Cake (1 a 2 maal gebruikt) 3,00 excl verzendkosten.




L'Oreal HIP pakketje 6,00 euro.
of los te koop cream shadow 2,50 oogschaduw (Elektrified) 4,00 excl verzendk.

GOSH Purple oogschaduw nieuw en ongebruikt 2,50 excl verzendkosten.


Losse oogschaduw set voor 5,00 incl verzendkosten of los verkrijgbaar.
GOSH Effect Powder Rosewood ( 1 maal gebruikt) 2,00 euro Overall Beauty mineral in Princess 1,50
NYX Pearl Mania in Fanta (volgensmij) 2,50


Ik had hier een back-up van gekocht, maar ik maak mijn eigen nooit op! Hier niet verkrijgbaar.
Color Stiletto van Maybelline in Bright Lights 3,50 excl verzendkosten
Hier de swatch van mijn eigen shadestick, blijft super lang zitten en werkt heel goed als basis of highlighter.





Cargo blu_ray HD Make-up in de kleur 20 12,00 euro.



Cargo poeder 12,00 euro excl verzendkosten.

GOSH Multi Color Blush in Bronze Pie helemaal nieuw 5,00 euro.
Elf mineral concealer in Light 2,00 euro.



Jelly pong pong Teint sublime in glow 5,00 euro.
Maxfactor Smoky eye effect shadow Indigo mist (nog niet in de winkels) 3,50 euro.
Smashbox Photo Finish Lid Primer (2x gebruikt met kwast dus niet de applicator die erbij zit) 6,00 euro
2 Gosh extreme art eyeliners allebei samen voor 5,00 of apart 2,50. (helemaal nieuw)

GOSH lipgloss zwart 1x gebruikt: 3,00 euro
Jafra lipgloss in salsa 1,50 euro.
(niet op de foto) Jafra oogpotlood Platinum 2,00 (alle 2 de jafra producten bij elkaar 3 euro exl verzendkosten)



NYX Round lipstick Lousiana 2x gebruikt met lipkwastje 2,50 euro
Gosh lipstick in Tropica Pink nieuw alleen geswatcht op hand 4,00 euro.



MAC Fafi lipgloss in Sqeeuze it incl doosje 10 euro excl verzendkosten VERKOCHT





Sweetly You Shea & Cocoa butter cream in Brown Sugar. Ruikt naar koekjes en daar houdt ik niet van, 1 a 2 keer gebruikt zit nog voor 90% vol. 3,00 excl verzendkosten,



Dit waren dan de spulletjes. Alle spulletjes zijn ontsmet met alcohol gewoon voor de hygiƫne. Ik hoop dat je er misschien nog wat leuks tussen ziet liggen, en wie weet is het voor herhaling vatbaar?

Als je een producten wilt hebben plaats dan een comment met een geldig e-mail adres en zeg hier welk product je wilt, en zeg in welk land je woont (BE of NL). Mail mij dan z.s.m. Je kan het product ook reserveren, maar dan moet je binnen 24 uur beslissen of je het product wel of niet wilt.
Nadat je een mailtje hebt gestuurd en hebt bevestigd dat je het product graag wilt hebben, doorstreep ik het in deze blogpost. Dan onderhandelen we verder per mail.

Ik ben niet aansprakelijk van zoek geraakten spullen en/of niet aangekomen producten. Ik stuur de producten in een bubbeltjes envelop op  en zo komen de producten meestal heel aan. Ik ben ook niet aansprakelijk voor kapot aangekomen producten. Ik verkoop nog hele producten zonder dat er iets mis mee is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...