Pages

woensdag 28 juli 2010

Mini flesjes voor vakantie


Ik ga binnenkort op vakantie en dan moet je natuurlijk ook shampoo,bodylotion etc meenemen. Aangezien ik geen zin heb om met hele grote flessen te sjouwen neem ik meestal kleine producten mee, of mini's. Dit jaar ga ik voor Palmer's, aangezien ik houd van kokos en olijfolie.

Welke neem ik nou mee??

Olive Butter
Dit is mijn moisturizer voor mijn benen. Dit product is iets beter te verspreiden en maakt je huid zo goed als zacht.

Cocoa Butter
Deze gebruik ik voor handcreme. Eigenlijk is het een body butter maar ik neem daarvoor een apart product mee. Dit is een handig, klein flesje die makkelijk in je tas past.


Dark Chocolate & Mint lipbutter
Deze lipbalm ruikt letterlijk naar After Eight, dat mint-chocolade koekje. Normaal gesproken ben ik echt geen fan van chocolade in mijn lipproducten, maar dit ruikt toch wel heel lekker. Tevens verzorgt deze lipbalsem je lippen, en maakt ze heerlijk zacht.

Coconut Oil Shampoo
Ik ga natuurlijk zwemmen op vakantie, in de zee enzo. En dit is niet goed voor mijn haar! Daarom neem ik deze shampoo mee, lekker vettig en zorgt ervoor dat mijn haar niet uitdroogt.

Natuurlijk neem ik nog meer dingen mee zoals: haarproducten,gezichtverzorging watjes wattenstaafjes etc. Maar daar komt nog een apart artikel over.

Nemen jullie zelf grote flessen mee, of navul flesjes of ook van deze mini's??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...