Pages

donderdag 29 juli 2010

Review: H&M Liptint



Iedereen kent de MAC Tinted Lipconditioner wel. Het is een lippenbalsem, met een mooi kleurtje en erg zacht voor je lippen. Tegenwoordig zijn ze erg populair, maar ik heb de TLC al meer dan een jaar. Ik kocht laatst deze lip'tint' bij de H&M voor 1 euro (in de uitverkoop), en het deed mij heel veel denken aan de TLC.




De liptint komt in een potje met een glazen dekseltje. Erg onhandig dat wel, want als je het product vaak gebruikt dan smeer je het hele doosje onder. De kleur die ik heb is Mrs Hunny Bunny, en is een nude kleurtje met roze ondertonen. De substantie van de liptint is vrij dik, maar wel zacht.


De swatch deed me niet iets goed, het ziet er nogal paars uit. De liptint is echt net tussen een lipbalsem een lipstick EN een gloss in. Het geeft genoeg glans, is vrij dik maar wel heel zacht en voedend voor je lippen. En dan hier de swatch op mijn lippen.

Isn't it pretty? De liptint geeft een mooie roze/nude gloed aan lippen. Ik houd van dit product, en sleep het ook overal mee naartoe waar ik kom. Ze hebben ze in heel wat kleuren en raad ze zeker aan als je niet meteen 15 euro wilt uitgeven aan een TLC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...