Pages

dinsdag 20 juli 2010

Review: The Beauty Blender


Na lang wachten eindelijk het review van The Beauty Blender. Tegenwoordig het onmisbare van het onmisbare als beauty lief hebber. Maar vind ik het nou ook zo geweldig....??? (let op, heel veel tekst!)


Om de beautyblender klaar voor gebruik te maken, moet je 'm eerst nat maken. Hierdoor wordt het ei (ik noem het nu even zo) groter. Nadat je 'm nat hebt gemaakt droog je 'm even af op een handdoekje is ie klaar voor gebruik. Kijk wel uit met lange nagels, als je in de beautyblender te hard knijpt kunnen er scheurtjes onstaan (is ook bij mij gebeurt..:( )





De Beauty blender heeft een puntige kant en een ronde kant. De ronde kant is bedoeld voor de grotere gebieden zoals wangen, voorhoofd en kin. De puntige kant is voor de kleinere gebieden, waar je iets preciezer moet werken zoals rond je neus, onder je ogen etc.

Hoe gebruik je de beautyblender? Je doet eerst een beetje foundation/concealer/blush whatever you wanna apply op je hand. Dan dip/stip je de beautyblender in de foundation (of ander product, dit wordt ook wel bouncen genoemd. En 'bounce' je het product op je gezicht. Je kan bijna alles aanbrengen met dit roze ei, blush, bronzer, highlighter echt alles! Dit is het effect met foundation, dezelfde hoeveelheid gebruikt alleen links is met de beautyblender gedaan en rechts met een kwast.



Het lijkt net of de beauty blender de foundation iets dekkender maakt. Ik heb precies dezelfde hoeveelheid gebruikt. Ik merk wel dat je met de beautyblender een soort van luchtig gevoel krijgt, wat veel beter aanvoelt dan met een kwast.

Ik vind de Beautyblender wel een aanrader, maar eigenlijk alleen maar voor mensen die echt vloeibare foundation gebruiken. Poeder (blush) bronzer, werkt niet  voormij en gebruik daar liever mijn kwasten voor.
Deze beautyblender komt van ProMakeupStore.com, en een starter kit kost 24,95 hierbij zit ook de blender cleanser die je ook gewoon voor je make-up kwasten kunt gebruiken. (die maakt ie ook heel zacht!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...