Pages

woensdag 21 juli 2010

NOTD: Herome Monte Verde


In het artikel over de groene lakjes, werd er veel gevraagd of ik een swatch wilde maken van het Herome lakje. Deze stond nog in de planning, dus dat komt goed uit.
Herome heeft een hele uitgebreide nagellak lijn genaamd WIC Colors. WIC, staat voor World Inspired Colors en de kleuren zijn dus geinspireerd door steden all over the world.




Dit is een van de honderden dupes voor het Jade lakje van Chanel. De mintgroene kleur, met de unieke gouden glitter erin. Vind ik dit nou een dupe? Niet echt, het is wel een mintgroene kleur maar er zitten geen gouden glitters in zoals bij Sold Out Forever van Catrice. De Herome lakjes lakken wel fijn, maar zoals je op de foto kunt zien dekt ie niet meteen na 2 laagjes.
Aangezien ik mijn nagels om de 2 dagen lak weet ik niet hoelang die blijft zitten, maar alsnog vind ik het een fijn lakje.

Hebben jullie nagellak van Herome? En wat vinden jullie daarvan??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...