Pages

dinsdag 13 juli 2010

Review: Clinique Herfstlook



Op mijn oude blog schreef ik over de Clinique Herfstlook 2010. Clinique komt deze herfst met een prachtige collectie uit, die vooral gebaseerd is op de ogen. En vandaag review ik de producten!



Als eerste dit prachtige oogschaduw duo. Het doosje is echt helemaal wat ik had verwacht van Clinique, een mooie spiegelende verpakking. En als je het doosje omdraait is het doorzichtig, en kan je dus de oogschaduw vanaf de onderkant zien. Dit is de kleur Strawberry Fudge (104)


Bij het duo krijg je ook 2 applicators, maar die heb ik uit het doosje gehaald. Deze foto is gemaakt bij daglicht, en je ziet dat de roze kleur een prachtige champagne/gouden glans heeft. De bruine kleur heeft ook een beetje goud in zich. Hier de swatches




Zijn het geen prachtige kleurtjes? Dit zijn swatches met een veeg over de oogschaduw, dus ze zijn erg gepigmenteerd dat had ik ook wel verwacht. Het oogschaduw duo is verkrijgbaar in 3 kleuren en kost 25,00 euro. Er komt nog een look mee.


Dan deze Butter Shine lipstick. Deze lipstick geeft een 'smeltend' effect aan je lippen en geeft de ultieme glans van een lipgloss.
De verpakking is in 1 woord prachtig, de vorm is echt een eyecatcher als je deze uit je tas haalt.



Het is echt een prachtige kleur,  net zoals de oogschaduw zit er een prachtige gouden glans in. De lipstick voelt heel fijn zacht aan, en is echt heel draagbaar en is stiekem mijn favorieten lipstick van deze maand!




Deze kleur vind ik echt heel mooi, en samen met het oogschaduw duo is dit echt een aanrader uit deze collectie. De lipstick kost 19,50 wat ik nog best te doen vind voor een higher-end merk zoals Clinique

De producten liggen vanaf mid-eind augustus in de winkel en zijn zeker een kijkje waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...