Pages

maandag 12 juli 2010

Winactie #1GESLOTEN!



Vandaag de aller eerste winactie ter gelegen heid van mijn 'nieuwe' website, en ter gelegenheid van mijn verjaardag! Er komen er in de toekomst nog meer, maar dit is al een leuk begin.


Wat kan je winnen? Je kan dit kleine pakketje winnen met daarin een LA Colors palettje in Soiree, en een lipsmacker in fanta! Ik had dit gewonnen via Boozyshop, maar ik dacht dat het ook wel leuks was om dit aan jullie te geven!


Wat moet je hier voor doen??

- Ik zou het leuk vinden als je me op Bloglovin volgt. Dit is vrijwillig, maar dit is handig voor jou! Hiermee blijf je up-to-dat met artikels en winacties. Zo ben jij er als eerste bij.


- Ik zou het ook leuk vinden als je op mijn Youtube kanaal abonneert, dit is natuurlijk ook compleet vrijwillig.
- En verder moet je minimaal 5 reacties hebben achter gelaten op mijn website, zodat ik zeker weet dat het echt mijn bezoekers zijn en niet iemand die via Google komt.


En verder om mee te kunnen doen aan deze winactie hoef je alleen maar een reactie erin achter te laten wat je nog graag zou willen zien op mijn blog. How-to's? Meer fashion? Whatever you want!

Deze winactie loopt tot 21 juli, dus je moet ervoor hebben meegedaan! Succes

HELAAS IS DEZE WINACTIE GESLOTEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...