Pages

maandag 12 juli 2010

Shoplog





Vandaag een shoplogje! Van o.a. HEMA, The Body Shop, Primark en Pieces!

Als eerste kocht ik een agenda bij de Hema, deze kostte 6,95 euro. Ik vind 'm echt heel leuk! Maar ben echt dom geweest dat ik de agenda heb gekocht, want ik heb op TheFashionway een Paul Frank agenda+tas gewonnen. Dus ik denk dat ik deze of ga ruilen, of aan me zus geef. 

Er was sale bij The Body Shop, maar vond de spulletjes niet echt denderend, dus ik heb een puff gekocht want deze had ik nog niet. De puff kostte 50 cent.

Sinds kort verkoopt het leuke accessoire winkeltje Pieces ook nagellak! Ik heb een paars lakje in de kleur Lavender Haze, deze kostte 2,95 euro. Review volgt!



Dan was ik naar de Primark geweest en had ik heel wat sieraden gekocht, en nog een aantal andere dingen.
Als eerste deze 3 armbanden die allemaal 3,00 kostten. De eerste 2 zijn bedelarmbandjes. De eerste is zwart en er hangen eiffeltorentjes aan, en de tweede is roze met pareltjes. De 3de armband, is een set van 3 waar ik helemaal verliefd op ben!

Schattig he?!


Dan had ik ook nog deze schattige kettinkjes. De linker is een medaillon die open kan, hier was ik al zo lang naar op zoek! De tweede is een schattig vogeltje, en kostte maar 2 euro dus die moest ik meenemen.


Dan kocht ik ook schattige oorbellen voor maar 1,50! Ik kocht ook een make-up tasje die ik waarschijnlijk volgend jaar als etui ga gebruiken, deze kostte 3,00 euro. En ik had nog 35 elastiekjes voor 1,50.

Dan had ik ook een schattig tuniekje met een riempje eraan gekocht voor 11,00! Hier een foto.




Dat was dan weer mijn shoplogje! Er zal een review komen van de Pieces nagellak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...