Pages

dinsdag 27 juli 2010

Review: John Frieda Frizz-Ease Dreamcurls



Ik hoor altijd iedereen over John Frieda. Hoe goed de shampoos zijn, de serums noem maar op. Toen ik dit product laatst ontving was ik door het dollen heen, maar is het het geld ook waard?

Deze spray is speciaal bedoeld voor mensen met frizzy, pluizig krullend haar. En aangezien ik dit allebei heb, was ik toch wel benieuwd of het wel zo goed zou uitpakken. Ik vind het sowieso wel handig dat het in een spray komt, is toch wat lichter voor je haar en zeker fijn voor in de zomer. De spray ruikt fijn, en is heel makkelijk om in je haar te doen.

Hoe gebruik je dit product nou?
Je sprayt het spul in je haar, van wortel tot haar punt. Dan doe je je hoofd naar voren en ga je je haar scrunchen. Hiermee neem je een beetje haar in je hand, en ga je het naar boven 'wiggelen', door elkaar schudden whatever you wanna call it. Dan kan je het gewoon zo laten, en laten opdrogen. Je kan het föhnen, Of je kan het in een knot doen en zo laten opdrogen. De laatste methode vind ik het fijnst. Ik douche meestal 's avonds, na het douchen spray ik dit in me haar, knot in en slapen maar. 's Ochtends is mijn haar super zacht en zit een mooie zachte krul in.

Mijn haar wordt niet pluis-vrij wat wel jammer is, want dit had ik wel verwacht. Het is een handig en leuk product voor de zomer, maar als je echt die pluizigeheid tegen wilt gaan moet je iets proberen zoals Hair mayonaise of serum. De spray kost 8,99 euro en is te koop bij de drogist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...