Pages

zondag 25 juli 2010

Benefit lipgloss


Benefit is een heel leuk jong, fleurig merk. Die hele leuke verpakkingen heeft. Laatst ontving ik deze lipgloss, en heb 'm uitgebreid getest voor jullie.



De verpakking is rond met leuke details aan de bovenkant van het flesje. De lipgloss ligt fijn in de hand en geeft mij ook een heel luxe gevoel. De applicator is ook heel grappig, want het loopt een beetje omhoog.

Doordat de applicator een beetje omhoog loopt past ie erg goed op je lippen.
De lipgloss heb ik in de kleur Life on the A list, en het is een zacht roze kleur met een beetje shimmer. Hier een swatch


Dit is de kleur! Ik was echt verbijsterd dat de kleur zo goed te zien was, aangezien ik best gepigmenteerde lippen heb. Het lijkt net of de lipgloss mijn eigen lip kleur uitveegt en de lichtroze kleur naar boven doet maken. Deze lipgloss blijft maar liefst 2 a 3 uur goed zitten. Ook na het eten en drinken zit die nog als een huis. De lipgloss plakt ook niet wat echt een pluspunt is. Aangezien de MAC lipglass' wel erg plakken en ik me mateloze aan kan irriteren in de zomer.

Deze lipgloss is zeker aan te raden, ze hebben nog meer kleuren. De lipgloss is niet goedkoop 19 euro, maar elk dubbeltje waard!

Hebben jullie Benefit producten? En wat vinden jullie daarvan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...