Pages

donderdag 26 augustus 2010

OPI Mad as a Hatter


Er daar stond ik dan. Voor het net aangevulde rek van OPI. En hij stond er, Mad as a Hatter. De populaire lak van OPI uit de Alice in Wonderland collectie. Ik wilde deze al een lange tijd, maar hij was telkens uitverkocht. En nu, heb ik 'm uiteindelijk!

Deze prachtige lak lijkt net van dichtbij confetti. Een bijzonder lak, waar alle kleuren van de regenboog in voorkomen.


Het is echt een bizarre lak, maar o so pretty! Zeker voor de feestdagen, of als je een feestje hebt is dit een fantastische kleur om alleen te dragen. Maar ook als topcoat over een leuk kleurtje is ie heel mooi.



Ik ben er superblij mee, en zal er nog wel een NOTD mee maken als ik de lak alleen op heb. Er is nu trouwens korting bij Sephora. 25% op alle cosmetica geloof ik. De lak kostte namelijk nu maar 11,89 euro.
Hebben jullie ook zo'n lakje waar je spontaan verliefd op bent geworden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...