Pages

vrijdag 27 augustus 2010

Review: Lotus Kabuki


Toen ik terug kwam van vakantie viel deze knalroze envelop op de deurmat! En het was van Lotuslabel. Iets meer over LotusLabel.

Lotuslabel is een jonge webshop die goede kwaliteit kwasten verkoopt voor een goede prijs. De kwasten zijn van professionele kwaliteit en zijn gemaakt voor zorgvuldige looks.

Ik denk dat jullie al de roze kabuki hebben zien voor bij komen op verschillende beautyblogs. Ik heb hem dus ook en vandaag daar een review van.




Bij de kabuki krijg je een schattig roze tasje van imitatie slangenleer. In het tasje staat LotusLabel gedrukt wat ik erg origineel vind.


En dit is de kabuki! Knalroze!!! Is ie niet geweldig? De kwast is knalroze en heeft een zwart handvat waar ook lotuslabel op staat. De kwast is super zacht en van een goede grote. Het enige wat ik nogal storend vind is dat de kwast nogal haartjes los laat, ook na een wasbeurt.


De kwast voelt erg zacht aan, een beetje zoals mijn Sigma SS150. De sigma kwast is echt een favoriet van mij (zie mijn kwasten artikel). dus als die zo voelt is het echt een topper! De kabuki is alleen wat steviger, dus ook meer geschikt voor losse poeder, finish poeder. Maar ook voor foundation,blush,bronzer. Een kabuki kwast is een multifunctionele kwast, en echt een musthave!

De kwast kost 8,50 op LotusLabel.com. Ze verkopen ook kwastensets die ook zeker een kijkje waard zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...